Наталка Полтавка
«Наталка Полтавка» - безсмертна п’єса Івана Котляревського, яка розпочала новий етап розвитку українського театру. І закономірно, що 27 жовтня 1882 року вистава за цією п’єсою з незрівнянною українською актрисою Марією Заньковецькою у головній ролі, започаткувала народження першого українського професійного театру. Театру, який зараз гордо носить ім’я його фундатора, режисера тієї вистави та генія української сцени - Марка Кропивницького.
Перед волею
Довгоочікувана премʼєра вистави Євгена Лавренчука в Театрі Корифеїв. «Перед волею»! Увага! Вистава містить сцени з оголеними тілами. Рекомендується аудиторії 16+. У виставі використовуються спеціальне світло та мерехтіння світла, яке може викликати підвищене збудження нервової системи. Не рекомендовано для глядачів з епілепсією. Вистава включає сцени з імітацією руйнування приміщення. Не рекомендовано людям з вразливою нервовою системою.
Марко Лукич
Був колись такий собі українець і звали його Марко Лукич. Він писав пʼєси і ставив їх на сцені, грав ролі і співав пісні, був класним театральним продюсером і менеджером. А ще він створив наш театр. Наш не в сенсі наш Кропивницький (хоча і наш Кропивницький теж!), а наш — в сенсі — український. Так, ви це чули 100500 разів. Але тещо ми хочемо вам запропонувати, це…
Житейське море. Суєта
«Перевізник» та інші відомі театральні хіти… Все це - роботи Олександра Самусенка, головного режисера Одеського українського театру імені Василька. Спеціально для кропивничан відомий режисер підготував премʼєру-дебют, яку презентує для поціновувачів вишуканого театрального мистецтва вже в листопаді у рамках сезону «Повернення Корифеїв».
Бракований рай
Чи чули ви щось про рай? Чи можливий Рай на землі? І хто може жити в раю?.. Надзвичайно легка, жива, смілива, гумористична вистава «Бракований рай». Після сварки зі своєю онукою Іван Іванович «помирає» і опиняється в раю, де його чекають мама, теща, дружина та коханка. Кожна жінка - різна, але всі вони хочуть оточити чоловіка любовʼю, турботою, ніжністю та опікою, і все це супроводжується намаганням зробити з Івана ідеального мужчину.
Гра в Корифеїв, або герой західного світу
На перехрестях просторів та часів, абсурду та логіки, сьогодення та минулого, виникає ця, дещо дивна, історія. В ній існують, начебто, корифеї українського театру, які зовсім не є такими, до яких ми звикли. Це Корифеї, в яких граються сучасні актори. В цій історії зустрічаються люди та події, що в житті ніколи не могли б зустрітися. В ній з’являється герой, який зовсім і не є Героєм. Також в цій історії існує лопата, як знаряддя вбивства... Буде цікаво, весело і страшно водночас. Але точно - не буде нудно і не буде безнадійно!
Сорочинський ярмарок
«Вам, мабуть, траплялося чути, як десь рине далекий водоспад, коли все навколо сповнене стривоженого гуркоту і хаос дивних, неясних звуків вихором носились перед вами. Справді, чи не ті самі почуття вмить охоплять вас у вихорі сільського ярмарку, коли весь народ зростається в одне величезне страховище й ворушиться всім своїм тулубом на майдані та в тісних вулицях, кричить, гогоче, гримить…». Так, ті самі почуття «вмить охоплять» і одразу закрутять вас на виставі «Сорочинський ярмарок».
Як важливо бути серйозним
Що станеться, коли два вишуканих британських джентльмена жартома утнуть непередбачувану і, дещо, ризиковану гру в псевдоніми? От, як, наприклад, чарівний Джек – дбайливий опікун юної Сесілі – що приїздить до Лондона, аби під ім’ям Ернст (що англійською значить «серйозний») зробити пропозицію аристократці Ґвендолен. Або як невтомний жартівник Елджернон, що пропонує руку і серце тій самій Сесілі, і також під ім’ям Ернст. Або ті ж Ґвендолен і Сесілі, які хоча імен і не змінюють, але варті своїх коханих «Ернстів» і ні в чому їм не поступаються. А іноді, навіть, і перевершують.
Ханума
Події яскравої комедії відбуваються у старому Тифлісі де, відома на все місто сваха Ханума намагається видати свою багату, хоч і не дуже привабливу, наречену заміж за князя. Та не все так просто! У місті є і інша, нічим не гірша сваха – Кабато, яка раз по раз створює неабиякі проблеми Ханумі і нав’язує князю свою наречену. Тож, завзяте протистояння двох свах охоплює чи не все місто. Яким же буде фінал? Вир любовних почуттів, колоритні грузинські танці та співи, яскраві костюми та декорації… Вся атмосфера – справжнє відтворення грузинської культури та запальних характерів! Ви обов’язково маєте це побачити власними очима.
Заборонений
П’єса Сергія Дзюби та Артемія Кірсанова, створена за романом авторів «Заборонений». В основі сюжету – перебування поета-шістдесятника, дисидента Василя Стуса в радянському таборі. Колишній аспірантці, яка працювала над дисертацією про життя і творчість видатного поета Василя Стуса, а нині за волею обставин стала медсестрою, запропонували доглядати помираючу жінку. Важкохвора у минулому була полковником КДБ і багато разів зустрічалася зі Стусом, особливо в останні дні його життя...
За двома зайцями
«За двома зайцями» — комедія класика української драматургії Михайла Старицького не втрачає своєї актуальності і сьогодні. Історія про веселого авантюриста Свирида Голохвостого насичена сучасною популярною музикою та акторськими трюками. У яскравій виставі відомого українського режисера, лауреата багатьох всеукраїнських та міжнародних фестивалів, заслуженого діяча мистецтв України В’ячеслава Жили поряд з майстрами сцени бере участь майже вся творча молодь колективу театру.
Вільні метелики
Вона мріє стати акторкою і пурхати життям, як метелик. Натомість він вчиться бути вільним від умовностей та штампів. І лише взаємна прихильність робить їх по-справжньому вільними. Колоритна та чуттєва, весела та сповнена яскравих реприз, завзятих діалогів та непідробних емоцій – комедія на 1 дію «Вільні метелики» за п’єсою Леонарда Герша.
Сватання на Гончарівці
Комедія «Сватання на Гончарівці» Г. Квітки-Основ’яненка, написана понад 170 років тому, живе і до цього часу не сходить зі сцени. Шедевр української драматургії, сюжет п’єси в усі часи мав і матиме успіх. Красуню Уляну віддають за багатого дурня Стецька, але її серце належить кріпаку Олексію. Це чарівна, весела і неординарна, одна з найдосконаліших комедій української класики, що виявляється у глибокій народності, іскрометному гуморі (а гумору занадто не буває), яскравих колоритних персонажах, написаних «з натури», а тема палкого кохання і боротьби за власне щастя завжди буде актуальною.
Кохання-листування
Вистава «Кохання-листування» за мотивами п'єси А.Герні «Love letters» («Листи кохання») пропонує глядацькій увазі особливий погляд на питання любові. Любові, розвиток якої відбувається у листах. Віртуальний характер спілкування має свої переваги і недоліки. Здавалося б, пізнання героями одне одного є майже абсолютним і в той же час кожен майже не знає іншого...
Пошились у дурні
«ПОШИЛИСЬ У ДУРНІ»,- п’єса яку за жанром сам автор іменує «шутка-оперетта», - є легкою і сповненою карколомних інтриг та плутаниць історією! Двоє сусід-заможних вдівців, Максим Кукса і Степан Дранко, мають у своїх дворах по сім і п’ять дочок, і мороки з тим дівочим гуртом, з гулями та залицяльниками у обох дворах стільки, що аж світ вдівцям макітриться. Старші дівчата з обох дворів, Оришка й Горпина, таємно любляться з наймитами своїх батьків – Антоном і Василем...
Назар Стодоля
П’єса «Назар Стодоля» Тараса Григоровича Шевченка, на відміну від більшості його творів, не має протестного характеру. Щедрий різдвяний стіл, вечорниці, кобзарська творчість, Запорізька Січ, реєстрове козацтво – це елементи, які втілюють ідею раю Тараса Шевченка на Землі. Розроблено всі головні етнографічні-побутові обряди, які супроводжували життя в Україні гетьманської доби XVII століття.
Кайдашева сім’я
За останні півтора століття суспільство зазнало величезних змін і зламів, а душа окремо взятого українця так і залишається «непорочною». І Кайдашихи продовжують зі своїми невістками сімейні війни і нині чи не в кожній квартирі. А «війни» між ними точаться, на жаль, з використанням найновіших засобів масового морального та матеріального знищення, які й не снилися Кайдашам в епоху боротьби за межу, за персональну грушу… і ділять уже не грушу, а квартири, будинки, дачі, кімнати, дітей.
Циганка Аза
«Циганка Аза» - нове народне шоу театру, де панують кохання, пристрасть, зрада, де зустрілись два світи: український і циганський, наша народна музика і обряди, жагучі циганські романси, пристрасні танці. Цікаве та нетрадиційне оформлення сцени, нетривіальні барвисті костюми, оригінальна музика, написана спеціально для цієї вистави, і як завжди прекрасна гра акторів нашого театру - усе це створює неповторне зачароване дійство.
Позичений чоловік
«Позичений чоловік» за однойменним романом Євгена Гуцала – історія про те, як жінка позичила іншій жінці на місяць свого чоловіка. Навколо головного героя лукавого і невірного Хоми Прищепи - «дивака і характерника, гуманіста і пройдисвіта, джигуна і мудреця» - розгортаються кумедні й неймовірні пригоди та ситуації. У виставі вражають народні анекдоти, мудрі приказки та поговірки, органічні небилиці, веселі містифікації.
Обережно-жінки!
Паризький художник Серж - любитель жінок - намагається бути «вірним» трьом жінкам одночасно. І, звісно, для нього дуже важливо, щоб його «німфи» – наївна студентка Сорбони Лулу, брутальна барменша Жаклін і витончена аристократка Марісабель, – не дізналися про існування один одної. Але одного разу всі його дами зустрілись і вирішили влаштувати «суд честі» над своїм невірним коханим. Експресія, гостра характерність персонажів і яскравий стиль гри квартету артистів надають постановці справжній французький шарм і дозволяють з гумором поглянути на дуже і дуже серйозні речі.
Ніч семи покривал
«Ніч семи покривал» заглиблює нас в атмосферу розкішного бенкету на честь народження іудейського царя Ірода - Антипи. У палаці звучить весела музика, лунають гул голосів і сміх гостей. Всі збуджені, панують: кохання та ревнощі, хитрощі та заздрість, біль, спогади та сподівання, а ще мрії , дитяча наївність і цікавість. Поступово, за ніби простими, звичайними, буденними розмовами та колотнечею, з’ясуванням стосунків і розповідями Метрдотеля «проявляється», як світлина, життя та доля головної героїні - Іродіади. Уся магія, усі очі прикуті до цариці. Від сцени до сцени розкриваються сторінки її долі, все більше відкриваючи для нас цю жінку і її доньку - Саломею.
Ladies' Night (Жіночий вечір)
«Lаdies' night» (Жіночий вечір) поставлена за п’єсою двох новозеландців Ентоні Мак-Картена, Стефена Сінклера «Lаdies' night». Промислове місто Англії. Шестеро давніх друзів виявилися безробітними – закрився місцевий металургійний завод. Грошей немає, роботи не передбачається, в сім’ях розлад. Що робити? І тут на очі потрапляє оголошення про виступ для жінок... У голову одному з безробітних друзів приходить блискуча ідея - чи не податися у … стриптизери?! Лишилася дрібниця – навчитися танцювати та … наважитися зняти з себе одяг.
Кохання панночки
Назва повісті пов’язана з ім’ям слов’янської демонічної істоти. Ось як сам Микола Гоголь зазначав: «Вій - це могутній витвір народної уяви. Так звуть українці старшого над гномами … Оця вся повість і є народний переказ. Мені не хотілося змінювати його, тому розповідаю майже так само просто, як і сам чув». Марко Кропивницький, розвиваючи репертуар українського театру, багато і плідно працював над інсценізаціями літературних творів світового значення. І закономірно, що в театрі, який носить ім’я великого корифея, з’явилася ця постановка.
Бондарівна
“Ой волію ж я, пан Каньовський, в сирій землі гнити, ніж з тобою поневолі на цім світі жити”… Як у XVII столітті польські поневолювачі, так і зараз російські окупанти, намагаються захопити українські землі, зробити українців своїми рабами, усіляко знущаючись над людьми. Але український народ завжди був норовливим, непокірним, волелюбним, завжди відстоював своє право вільно жити за покликом власного серця, а не за чиїмсь примусом. Так і головна героїня Бондарівна, молода україночка незрівнянної краси, яка безмежно кохає справжнього українського козака, стала заручницею старости. Проте, вільна душею і тілом Тетяна бореться…
Ціна життя
Часто життя сприймається кожним з нас як даність, як частина звичайного буття. Проте це не так. І найбільше це усвідомлюється в складні буремні часи. «…Якби за Вітчизну не доводилося платити життям… Якби за честь, за правду, за волю не платили життям, вони б не мали такої величезної, такої страшної ціни.» Кожен з героїв вистави свого часу робить вибір, заради чого потрібно жити. Але найскладнішим є вибір матері, яка мусить заплатити власну ціну, – відпустити останнього сина на війну.
Моїй мамі сто років
Жила собі в передмісті Парижа одна цікава, неординарна жінка на ім’я Малу. Усе було в її житті: кохання і зради, зустрічі й розставання, поразки й перемоги, сумні та щасливі моменти. Так вона і жила… Аж поки не дожила до 100 років! Сьогодні, в день свого сторіччя, вона планує влаштувати прийом для своїх найкращих друзів. І який прийом! Усе має бути на вищому рівні: з музикою, шампанським і величезним тортом. Та й сама Малу виглядатиме карколомно, аби ні в кого навіть думки не з’явилося про те, що їй 100 років. Аби допомогти їй, у будинку збирається її родина: донька Марель, онука Ніна та правнучка Фостін.
Не залишайте без нагляду друзів (ART)
ART - п’єса молодої талановитої і вже відомої французької письменниці-драматурга Ясміни Рези стала одним із найбільш успішних драматичних творів сучасності. Можна сказати – світовою театральною подією. Вистава «ART» Театру імені Марка Кропивницького – це комедія про чоловічу дружбу, про стосунки між давніми і таким різними за характерами приятелями. Але разом з тим, це вистава, яка повертає нас до проблем, пов’язаних з місцем мистецтва у житті людини. Про призначення і завдання мистецтва. І про його можливий вплив на людину і суспільство.
Вічний закон материнства
Володимир Винниченко драматург непростий, нелінійний. Своєю творчістю він вивчав новітню людину, яку народила новітня історія XX століття. З її складною внутрішньою будовою, потребами, поглядами та новим відчуттям свободи та її меж. Ця людина почала діяти, змінювати оточуючий світ, переважно руйнуючи його та існуючий порядок. Та виявилося, що в першу чергу руйнувала себе… Ця тема і стала головною в драматургії Володимира Винниченка. Світ його п’єс – це неповторна творча лабораторія, в якій людина потрапляє у надзвичайно важкі обставини та змушена вирішувати такі завдання, які до цього не вирішував ніхто на Землі.
На полі крові
Історія немислимої та таємничої зради за майже дві тисячі років знаходила відгук у серцях численних митців. Геній Лесі Українки також відчув потребу до власного її осмислення, до відкриття ще схованих у ній істин. Однак погляд поетеси упав на фігуру кривдника, і, беззаперечно, вивів нас на інші глибини цієї історії. Драматична поема «На полі крові», хоч і належить перу Лесі Українки, за суттю своєю є апокрифом, і дає нам можливість через персону Юди доторкнутись до езотеричного рівня знань. Темою твору є зрада Юдою Іскаріотом Ісуса Христа. І вистава гостро відкриває проблему зрадництва як явища, яке поширюється в житті, набуває різних форм, і що найстрашніше – виправдовує себе. У нашому світі зрада живе і бореться за своє право бути.
Наталка Полтавка
«Наталка Полтавка» - безсмертна п’єса Івана Котляревського, яка розпочала новий етап розвитку українського театру. І закономірно, що 27 жовтня 1882 року вистава за цією п’єсою з незрівнянною українською актрисою Марією Заньковецькою у головній ролі, започаткувала народження першого українського професійного театру. Театру, який зараз гордо носить ім’я його фундатора, режисера тієї вистави та генія української сцени - Марка Кропивницького.
Перед волею
Довгоочікувана премʼєра вистави Євгена Лавренчука в Театрі Корифеїв. «Перед волею»! Увага! Вистава містить сцени з оголеними тілами. Рекомендується аудиторії 16+. У виставі використовуються спеціальне світло та мерехтіння світла, яке може викликати підвищене збудження нервової системи. Не рекомендовано для глядачів з епілепсією. Вистава включає сцени з імітацією руйнування приміщення. Не рекомендовано людям з вразливою нервовою системою.
Марко Лукич
Був колись такий собі українець і звали його Марко Лукич. Він писав пʼєси і ставив їх на сцені, грав ролі і співав пісні, був класним театральним продюсером і менеджером. А ще він створив наш театр. Наш не в сенсі наш Кропивницький (хоча і наш Кропивницький теж!), а наш — в сенсі — український. Так, ви це чули 100500 разів. Але тещо ми хочемо вам запропонувати, це…
Житейське море. Суєта
Чи чули ви щось про рай? Чи можливий Рай на землі? І хто може жити в раю?.. Надзвичайно легка, жива, смілива, гумористична вистава «Бракований рай». Після сварки зі своєю онукою Іван Іванович «помирає» і опиняється в раю, де його чекають мама, теща, дружина та коханка. Кожна жінка - різна, але всі вони хочуть оточити чоловіка любовʼю, турботою, ніжністю та опікою, і все це супроводжується намаганням зробити з Івана ідеального мужчину.
Бракований рай
Чи чули ви щось про рай? Чи можливий Рай на землі? І хто може жити в раю?.. Надзвичайно легка, жива, смілива, гумористична вистава «Бракований рай». Після сварки зі своєю онукою Іван Іванович «помирає» і опиняється в раю, де його чекають мама, теща, дружина та коханка. Кожна жінка - різна, але всі вони хочуть оточити чоловіка любовʼю, турботою, ніжністю та опікою, і все це супроводжується намаганням зробити з Івана ідеального мужчину.
Гра в Корифеїв, або герой західного світу
На перехрестях просторів та часів, абсурду та логіки, сьогодення та минулого, виникає ця, дещо дивна, історія. В ній існують, начебто, корифеї українського театру, які зовсім не є такими, до яких ми звикли. Це Корифеї, в яких граються сучасні актори. В цій історії зустрічаються люди та події, що в житті ніколи не могли б зустрітися. В ній з’являється герой, який зовсім і не є Героєм. Також в цій історії існує лопата, як знаряддя вбивства... Буде цікаво, весело і страшно водночас. Але точно - не буде нудно і не буде безнадійно!
Сорочинський ярмарок
«Вам, мабуть, траплялося чути, як десь рине далекий водоспад, коли все навколо сповнене стривоженого гуркоту і хаос дивних, неясних звуків вихором носились перед вами. Справді, чи не ті самі почуття вмить охоплять вас у вихорі сільського ярмарку, коли весь народ зростається в одне величезне страховище й ворушиться всім своїм тулубом на майдані та в тісних вулицях, кричить, гогоче, гримить…». Так, ті самі почуття «вмить охоплять» і одразу закрутять вас на виставі «Сорочинський ярмарок».
Як важливо бути серйозним
Що станеться, коли два вишуканих британських джентльмена жартома утнуть непередбачувану і, дещо, ризиковану гру в псевдоніми? От, як, наприклад, чарівний Джек – дбайливий опікун юної Сесілі – що приїздить до Лондона, аби під ім’ям Ернст (що англійською значить «серйозний») зробити пропозицію аристократці Ґвендолен. Або як невтомний жартівник Елджернон, що пропонує руку і серце тій самій Сесілі, і також під ім’ям Ернст. Або ті ж Ґвендолен і Сесілі, які хоча імен і не змінюють, але варті своїх коханих «Ернстів» і ні в чому їм не поступаються. А іноді, навіть, і перевершують.
Ханума
Події яскравої комедії відбуваються у старому Тифлісі де, відома на все місто сваха Ханума намагається видати свою багату, хоч і не дуже привабливу, наречену заміж за князя. Та не все так просто! У місті є і інша, нічим не гірша сваха – Кабато, яка раз по раз створює неабиякі проблеми Ханумі і нав’язує князю свою наречену. Тож, завзяте протистояння двох свах охоплює чи не все місто. Яким же буде фінал? Вир любовних почуттів, колоритні грузинські танці та співи, яскраві костюми та декорації… Вся атмосфера – справжнє відтворення грузинської культури та запальних характерів! Ви обов’язково маєте це побачити власними очима.
Заборонений
П’єса Сергія Дзюби та Артемія Кірсанова, створена за романом авторів «Заборонений». В основі сюжету – перебування поета-шістдесятника, дисидента Василя Стуса в радянському таборі. Колишній аспірантці, яка працювала над дисертацією про життя і творчість видатного поета Василя Стуса, а нині за волею обставин стала медсестрою, запропонували доглядати помираючу жінку. Важкохвора у минулому була полковником КДБ і багато разів зустрічалася зі Стусом, особливо в останні дні його життя...
За двома зайцями
«За двома зайцями» — комедія класика української драматургії Михайла Старицького не втрачає своєї актуальності і сьогодні. Історія про веселого авантюриста Свирида Голохвостого насичена сучасною популярною музикою та акторськими трюками. У яскравій виставі відомого українського режисера, лауреата багатьох всеукраїнських та міжнародних фестивалів, заслуженого діяча мистецтв України В’ячеслава Жили поряд з майстрами сцени бере участь майже вся творча молодь колективу театру.
Вільні метелики
Вона мріє стати акторкою і пурхати життям, як метелик. Натомість він вчиться бути вільним від умовностей та штампів. І лише взаємна прихильність робить їх по-справжньому вільними. Колоритна та чуттєва, весела та сповнена яскравих реприз, завзятих діалогів та непідробних емоцій – комедія на 1 дію «Вільні метелики» за п’єсою Леонарда Герша.
Сватання на Гончарівці
Комедія «Сватання на Гончарівці» Г. Квітки-Основ’яненка, написана понад 170 років тому, живе і до цього часу не сходить зі сцени. Шедевр української драматургії, сюжет п’єси в усі часи мав і матиме успіх. Красуню Уляну віддають за багатого дурня Стецька, але її серце належить кріпаку Олексію. Це чарівна, весела і неординарна, одна з найдосконаліших комедій української класики, що виявляється у глибокій народності, іскрометному гуморі (а гумору занадто не буває), яскравих колоритних персонажах, написаних «з натури», а тема палкого кохання і боротьби за власне щастя завжди буде актуальною.
Кохання-листування
Вистава «Кохання-листування» за мотивами п'єси А.Герні «Love letters» («Листи кохання») пропонує глядацькій увазі особливий погляд на питання любові. Любові, розвиток якої відбувається у листах. Віртуальний характер спілкування має свої переваги і недоліки. Здавалося б, пізнання героями одне одного є майже абсолютним і в той же час кожен майже не знає іншого...
Пошились у дурні
«ПОШИЛИСЬ У ДУРНІ»,- п’єса яку за жанром сам автор іменує «шутка-оперетта», - є легкою і сповненою карколомних інтриг та плутаниць історією! Двоє сусід-заможних вдівців, Максим Кукса і Степан Дранко, мають у своїх дворах по сім і п’ять дочок, і мороки з тим дівочим гуртом, з гулями та залицяльниками у обох дворах стільки, що аж світ вдівцям макітриться. Старші дівчата з обох дворів, Оришка й Горпина, таємно любляться з наймитами своїх батьків – Антоном і Василем...
Назар Стодоля
П’єса «Назар Стодоля» Тараса Григоровича Шевченка, на відміну від більшості його творів, не має протестного характеру. Щедрий різдвяний стіл, вечорниці, кобзарська творчість, Запорізька Січ, реєстрове козацтво – це елементи, які втілюють ідею раю Тараса Шевченка на Землі. Розроблено всі головні етнографічні-побутові обряди, які супроводжували життя в Україні гетьманської доби XVII століття.
Кайдашева сім’я
За останні півтора століття суспільство зазнало величезних змін і зламів, а душа окремо взятого українця так і залишається «непорочною». І Кайдашихи продовжують зі своїми невістками сімейні війни і нині чи не в кожній квартирі. А «війни» між ними точаться, на жаль, з використанням найновіших засобів масового морального та матеріального знищення, які й не снилися Кайдашам в епоху боротьби за межу, за персональну грушу… і ділять уже не грушу, а квартири, будинки, дачі, кімнати, дітей.
Циганка Аза
«Циганка Аза» - нове народне шоу театру, де панують кохання, пристрасть, зрада, де зустрілись два світи: український і циганський, наша народна музика і обряди, жагучі циганські романси, пристрасні танці. Цікаве та нетрадиційне оформлення сцени, нетривіальні барвисті костюми, оригінальна музика, написана спеціально для цієї вистави, і як завжди прекрасна гра акторів нашого театру - усе це створює неповторне зачароване дійство.
Позичений чоловік
«Позичений чоловік» за однойменним романом Євгена Гуцала – історія про те, як жінка позичила іншій жінці на місяць свого чоловіка. Навколо головного героя лукавого і невірного Хоми Прищепи - «дивака і характерника, гуманіста і пройдисвіта, джигуна і мудреця» - розгортаються кумедні й неймовірні пригоди та ситуації. У виставі вражають народні анекдоти, мудрі приказки та поговірки, органічні небилиці, веселі містифікації.
Обережно-жінки!
Паризький художник Серж - любитель жінок - намагається бути «вірним» трьом жінкам одночасно. І, звісно, для нього дуже важливо, щоб його «німфи» – наївна студентка Сорбони Лулу, брутальна барменша Жаклін і витончена аристократка Марісабель, – не дізналися про існування один одної. Але одного разу всі його дами зустрілись і вирішили влаштувати «суд честі» над своїм невірним коханим. Експресія, гостра характерність персонажів і яскравий стиль гри квартету артистів надають постановці справжній французький шарм і дозволяють з гумором поглянути на дуже і дуже серйозні речі.
Ніч семи покривал
«Ніч семи покривал» заглиблює нас в атмосферу розкішного бенкету на честь народження іудейського царя Ірода - Антипи. У палаці звучить весела музика, лунають гул голосів і сміх гостей. Всі збуджені, панують: кохання та ревнощі, хитрощі та заздрість, біль, спогади та сподівання, а ще мрії , дитяча наївність і цікавість. Поступово, за ніби простими, звичайними, буденними розмовами та колотнечею, з’ясуванням стосунків і розповідями Метрдотеля «проявляється», як світлина, життя та доля головної героїні - Іродіади. Уся магія, усі очі прикуті до цариці. Від сцени до сцени розкриваються сторінки її долі, все більше відкриваючи для нас цю жінку і її доньку - Саломею.
Ladies' Night (Жіночий вечір)
«Lаdies' night» (Жіночий вечір) поставлена за п’єсою двох новозеландців Ентоні Мак-Картена, Стефена Сінклера «Lаdies' night». Промислове місто Англії. Шестеро давніх друзів виявилися безробітними – закрився місцевий металургійний завод. Грошей немає, роботи не передбачається, в сім’ях розлад. Що робити? І тут на очі потрапляє оголошення про виступ для жінок... У голову одному з безробітних друзів приходить блискуча ідея - чи не податися у … стриптизери?! Лишилася дрібниця – навчитися танцювати та … наважитися зняти з себе одяг.
Кохання панночки
Назва повісті пов’язана з ім’ям слов’янської демонічної істоти. Ось як сам Микола Гоголь зазначав: «Вій - це могутній витвір народної уяви. Так звуть українці старшого над гномами … Оця вся повість і є народний переказ. Мені не хотілося змінювати його, тому розповідаю майже так само просто, як і сам чув». Марко Кропивницький, розвиваючи репертуар українського театру, багато і плідно працював над інсценізаціями літературних творів світового значення. І закономірно, що в театрі, який носить ім’я великого корифея, з’явилася ця постановка.
Бондарівна
“Ой волію ж я, пан Каньовський, в сирій землі гнити, ніж з тобою поневолі на цім світі жити”… Як у XVII столітті польські поневолювачі, так і зараз російські окупанти, намагаються захопити українські землі, зробити українців своїми рабами, усіляко знущаючись над людьми. Але український народ завжди був норовливим, непокірним, волелюбним, завжди відстоював своє право вільно жити за покликом власного серця, а не за чиїмсь примусом. Так і головна героїня Бондарівна, молода україночка незрівнянної краси, яка безмежно кохає справжнього українського козака, стала заручницею старости. Проте, вільна душею і тілом Тетяна бореться…
Ціна життя
Часто життя сприймається кожним з нас як даність, як частина звичайного буття. Проте це не так. І найбільше це усвідомлюється в складні буремні часи. «…Якби за Вітчизну не доводилося платити життям… Якби за честь, за правду, за волю не платили життям, вони б не мали такої величезної, такої страшної ціни.» Кожен з героїв вистави свого часу робить вибір, заради чого потрібно жити. Але найскладнішим є вибір матері, яка мусить заплатити власну ціну, – відпустити останнього сина на війну.
Моїй мамі сто років
Жила собі в передмісті Парижа одна цікава, неординарна жінка на ім’я Малу. Усе було в її житті: кохання і зради, зустрічі й розставання, поразки й перемоги, сумні та щасливі моменти. Так вона і жила… Аж поки не дожила до 100 років! Сьогодні, в день свого сторіччя, вона планує влаштувати прийом для своїх найкращих друзів. І який прийом! Усе має бути на вищому рівні: з музикою, шампанським і величезним тортом. Та й сама Малу виглядатиме карколомно, аби ні в кого навіть думки не з’явилося про те, що їй 100 років. Аби допомогти їй, у будинку збирається її родина: донька Марель, онука Ніна та правнучка Фостін.
Не залишайте без нагляду друзів (ART)
ART - п’єса молодої талановитої і вже відомої французької письменниці-драматурга Ясміни Рези стала одним із найбільш успішних драматичних творів сучасності. Можна сказати – світовою театральною подією. Вистава «ART» Театру імені Марка Кропивницького – це комедія про чоловічу дружбу, про стосунки між давніми і таким різними за характерами приятелями. Але разом з тим, це вистава, яка повертає нас до проблем, пов’язаних з місцем мистецтва у житті людини. Про призначення і завдання мистецтва. І про його можливий вплив на людину і суспільство.
Вічний закон материнства
Володимир Винниченко драматург непростий, нелінійний. Своєю творчістю він вивчав новітню людину, яку народила новітня історія XX століття. З її складною внутрішньою будовою, потребами, поглядами та новим відчуттям свободи та її меж. Ця людина почала діяти, змінювати оточуючий світ, переважно руйнуючи його та існуючий порядок. Та виявилося, що в першу чергу руйнувала себе… Ця тема і стала головною в драматургії Володимира Винниченка. Світ його п’єс – це неповторна творча лабораторія, в якій людина потрапляє у надзвичайно важкі обставини та змушена вирішувати такі завдання, які до цього не вирішував ніхто на Землі.
На полі крові
Історія немислимої та таємничої зради за майже дві тисячі років знаходила відгук у серцях численних митців. Геній Лесі Українки також відчув потребу до власного її осмислення, до відкриття ще схованих у ній істин. Однак погляд поетеси упав на фігуру кривдника, і, беззаперечно, вивів нас на інші глибини цієї історії. Драматична поема «На полі крові», хоч і належить перу Лесі Українки, за суттю своєю є апокрифом, і дає нам можливість через персону Юди доторкнутись до езотеричного рівня знань. Темою твору є зрада Юдою Іскаріотом Ісуса Христа. І вистава гостро відкриває проблему зрадництва як явища, яке поширюється в житті, набуває різних форм, і що найстрашніше – виправдовує себе. У нашому світі зрада живе і бореться за своє право бути.
Адреса: м. Кропивницький, вул. Театральна 4, 25006Е-пошта:moc.liamg%4008retaehtpork
Каса працює:Вівторок - П'ятниця з 10:00 до 18:00
Субота - Неділя з 10:00 до 16:00
Понеділок - вихідний
Телефони для довідок: (0522) 24 15 03(050) 654 99 43(066) 419 91 71
© 1882-2024 Кіровоградський академічний обласний український музично-драматичний театр ім. М.Л. Кропивницького
Адреса: м. Кропивницький, вул. Театральна 4, 25006Е-пошта:moc.liamg%4008retaehtpork
Каса працює:Вівторок - П'ятниця з 10:00 до 18:00
Субота - Неділя з 10:00 до 16:00
Понеділок - вихідний
Телефони для довідок: (0522) 24 15 03(050) 654 99 43(066) 419 91 71
© 1882-2024 Кіровоградський академічний обласний український музично-драматичний театр ім. М.Л. Кропивницького