Євген Лавренчук про виставу «Перед волею» та «Учту на Хуторі “Надія”» - Театральна риболовля | T-fishing

Євген Лавренчук про виставу «Перед волею» та «Учту на Хуторі “Надія”» - Театральна риболовля | T-fishing

Наш сьогоднішній світ – мінливий.

Театральна риболовля | T-fishing

Перспективне планування як ніколи непевне, але при цьому дуже необхідне. Вистава «Перед волею», яку поставив Євген Лавренчук відштовхуючись від однойменної п’єси Кропивницького у Театрі ім. Марка Кропивницького станом на закриття 141-го театрального сезона відбулася тричі. Як буде далі – питання відкрите, й залежить від багатьох факторів, включно із внутрішніх домовленостей, ходу судових засідань навколо театру, та найголовніше – ситуацію на фронті. У такий час живемо та створюємо. Тому основна задача безпосередньо перегляду вистави та записаного інтерв’ю з Євгеном Лавренчуком передовсім вбачаю фіксація цієї сторінки сучасної театральної історії.

А фіксувати є що, оскільки «Перед волею» – однозначно ВИСТАВА, як би хто її не сприймав. Більш того, ця вистава є гучним й промовистим висловлювання митця, голос якого є потужним та помітним не лише всередині країни, але й назовні, що є вкрай важливим для України в теперішній ситуації. За ідеальних умов нова робота Євгена Лавренчука мала б взяти участь у визначних фестивалях, показатися сценами України та Європи. Але як складатиметься доля «Перед волею» в умовах воєнного часу – будемо бачити. Ну й пара слів про рамку розмови.

Мали всього годину часу, тому розмова максимально концентрована. Окремі її гілки лишилися не договореними, оскільки спілкування на швидкості рухалося вперед і далі. Спілкувалися саме про мистецьку складову й Театральний Кропивницький – благо, зрештою є така можливість у шпаринці між минулими й майбутніми навколотеатральними скандалами. Тему «триголового керівництва» Театру корифеїв лишили на іншу розмову. У першій частині фіксуємо творчий шлях Євгена від «La Traviata» до «Перед волею», розбираємося з режисерськими інтерпретаціями і не тільки.

Театральна риболовля | T-fishing

Тут суттєво виходимо за рамки вистави «Перед волею», говоримо про художній образ вистави, зосереджуємося на питанні ТЕАТРАЛЬНОЇ ЕСТЕТИКИ та пускаємо слинки від страв гастро-перформансу «Учта на Хуторі “Надія”».

Сергій Винниченко | Театральна риболовля - T-fishing

Дата публікації: 04.07.2024