У Кропивницькому представили новий бренд театру корифеїв - Суспільне | Новини
Під час 54-го театрального фестивалю «Вересневі самоцвіти», який відбувається у Кіровоградській області, у Кропивницькому презентували новий бренд театру корифеїв — логотип, афіші фестивалю та нового театрального сезону.
Про це під час презентації, яка відбулась 24 вересня, розповів виконувач обов'язків художнього керівника театру Євген Лавренчук.
За його словами, ребрендинг театру корифеїв збігся зі зміною візуального позиціювання фестивалю «Вересневі самоцвіти».
«Нам вдалося залучити людину, яка є топовим фахівцем у царині дизайну й мистецтва шрифту в нашій країні. Це Дмитро Растворцев».
Євген Лавренчук розказав, що зміни дають змогу зекономити на рекламі, адже вона стає більш природною.
«Одна справа — проплатити її, а інша – коли людина бере торбу з логотипом та йде містом. Такий стратегічний підхід – це не тільки на сьогодні, а на довгий час. Воно безумовно дасть у перспективі глядача кількісного та якісного».
Дизайнер Дмитро Растворцев сказав, що під час створення розробок він використовував афіші часів засновника українського професійного театру Марка Кропивницько.
«Довелося почати з логотипа, який повторював фасад театру. Думали, чи залишати будівлю, й вирішили залишити, адже у Віденській опері вона на логотипі й у Сіднейському оперному теж. Колір обрали життєрадісний, як фасад».
Зі слів дизайнера, стиль афіш фестивалю «Вересневі самоцвіти» змінив, використовуючи переходи яскравих кольорів, що відображає самоцвіти.
За інформацією директорки обласного департаменту культури Уляни Соколенко, фестиваль «Вересневі самоцвіти» розпочався 23 вересня й триватиме до 29 вересня.
Дарина Кузьміна, Ірина Полулях, Юрій Мірошник | Національна суспільна телерадіокомпанія України
Дата публікації: 24.09.2024